Grci su za jedan svoj most uspjela naći investitora, model je javno privatno partnerstvo.
Kada je zarada na vidiku investitoru nije problem dati, prema nekim izvorima 600 mil.€, po nekima čak i 700 mil.€ za Korintski most.
Zanimljivo je da je most napravljen na prometnom pravcu gdje su uvelike vozili trajekti, a izgradnjom mosta, trajektni promet nije prekinut, jer je brodar spustio cijene i s tako nižim cijenom i dalje vozi s zaradom.
Tender za most je objavljen 1992.g., ugovor o gradnji potpisan 1997.g., 1999.g. početa je gradnja i 2004. most je pušten u promet.
Most je građen na izrazito sezmički osjetljivom terenu i na dubini mora od 65 m.
Točni tehnički detalji mosta su ovdje.
Interesantnu usporedbu Korinskog, Krčkog i Pelješkog mosta možete pročitati ovdje u Slobodnoj Dalmaciji.
Nema komentara:
Objavi komentar